Translate

wtorek, 25 czerwca 2013

Demolka

Nora nasza nowa mieszkanka .Powiem szczerze , że biorąc psa ze schroniska nie do końca uświadamiałam sobie jaki może być .Oczywiście z traumą po przejściach ( raczej złych ) ale jak może się zachowywać .... Jestem odpowiedzialna i poradzę sobie , ale nie miałam pojęcia , że czeka mnie tyle pracy . Siusianie i inne w domku u 2 letniego dość dużego psa to przygrywka do bardziej hardcorowych zachowań .Wszystko musi potrwać , wiem ale w tym momencie jest ciężko , agresja u takiego psa budzi lęk u innych osób , którym czasem trudno wytłumaczyć .Powiem szczerze , że spacery z sunią czasem przyprawiają mnie o duży stres , wolałabym znaleźć się na pustyni niż szarpać z silną suczką , która ni z tego ni z owego nagle aakuje bogu winnych panów .
Jest pojętna bo szybko się uczy i tylko mam nadzieję , że ten okres minie jak najszybciej .Potrzeby fizjologiczne ogarnięte w trzy dni , w hierarchii domowej przedostatnia .., przed kotką .Za nas oddałaby dużo ,jest wierna i kochana i myślę ,że docenia obecne życie , widać to na każdy kroku nawet po uśmiechniętej mordce , i to że reaguje w różny sposób też da się racjonalnie wytłumaczyć . Tylko czas ...

Brak komentarzy: