Translate

niedziela, 12 czerwca 2016

Działka

Piękny dzień i wspanała pogoda do pracy na dziale .Jestesmy wprawdzie początkującymi działkowiczami ,bo dotychczas moja mama ciągnęła ten ciężar , ale od zeszłego roku zebralismy sie wspólnie i już zupełnie inaczj zaczyna wyglądać te 300 m2 :)).Tylko tyle ale można wypocząć od zgiełku dużego miasta , poczuć spokoj , zieleń i bliskość natury ( pierwszy raz zobaczyłam sójkę ).Będę się chwalić , etapami .Szkoda , że w zezłym roku nie udokumentowałam obrazu ...raczej nędzy , warzywnik mamy był jedynie całkiem w niezłej kondycji , ale to jej oczko w głowie , reszta to porażka .
Może nie jest rewelacyjna , ale wiemy jak było i mamy satysfakcję z efektu , a ma być pięknie całe lato przed nami:)).

3 komentarze:

Sielski Dom i Ogród pisze...

Piękny wpis pod głównym zdjęciem. Pozdrawiam serdecznie

kasiangu pisze...

Dziekuję , dużo mądrości życiowej niesie :))

koko1971 pisze...

Kasiu będzie pięknie! Najważniejsze,że masz skrawek zieleni by wypoczywać
ja też zaczynam prawie od początku moją przygodę z roślinkami,
przy nich lepiej się czuję, czego i Tobie życzę :):)

Pozdrawiam serdecznie.